RETUR

Returnering og fortrydelse 
ZAQQ sætter service først! Er du ikke tilfreds med de varer, vi har sendt dig, har du mulighed for at returnere dine bestilte artikler.
   
30 dages returret 
Bemærk venligst, at du kan returnere dine sko til os inden for 30 dage, og at vi kun accepterer ubrugte varer. Vi anbefaler derfor at prøve skoene på et blødt underlag (f.eks. tæppe) og kontrollere dem. Vær venligst opmærksom på ikke at fjerne etiketterne, der er fastgjort til skoene, og ikke at snavse varerne til. Læg venligst ZAQQ skoene i den originale emballage, som vi har sendt varen til dig i. I det næste trin skal du lægge den originalemballerede vare og den udfyldte returformular i forsendelseskartonen. Hertil kan du naturligvis bruge ZAQQ kartonen.
 
Hvordan sender jeg varer tilbage? 
Hvis du ønsker at returnere en vare eller bytte den til en anden vare i en anden størrelse eller farve osv., kan du nemt notere det, og vi tager os af resten. 
 
Sæt venligst returlabelen på forsendelseskartonen. Hvis du bruger ZAQQ kartonen, skal du sørge for, at etiketten, som vi sendte din ordre med, ikke længere er synlig. Fjern den derfor helt før forsendelsen eller dæk den venligst med returlabelen.
 
En ombytning af skoene til en anden model eller størrelse sker hos os med gratis returnering via vores returportal og gratis ny forsendelse.
Ved en fuld returnering (uanset valg af fragtudbyder eller brug af vores returportal) fratrækker vi et gebyr på 3,90 EUR fra refusionsbeløbet. Hvis du beholder en del af din ordre og returnerer en del, påløber ingen gebyr , og du betaler kun de allerede betalte forsendelsesomkostninger.
 
Hvis du bor udenfor Tyskland , kan vi desværre ikke dække omkostningerne til returtransporten, og de vil være for din egen regning, medmindre returneringen sker på grund af en fejl fra vores side og fra lande i Den Europæiske Union. Hvis dette er tilfældet, skal du vælge en standardforsendelse, da vi ikke refunderer omkostninger, der opstår ved ekspresforsendelser.
Vær opmærksom på, at det er i din egen interesse, at returneringen er forsynet med en sporingsmulighed. Hvis pakken sendes uden sporingsmulighed, påtager vi os ikke noget ansvar ved tab.
 
Ved berettigede returneringer, der har deres oprindelse uden for Den Europæiske Union , kan vi desværre ikke refundere transportomkostningerne.
 
>> Til ZAQQ returportal >> 
 
Hvordan sender jeg skoene tilbage fra Østrig, Schweiz samt andre lande? 
Vi kan desværre ikke dække omkostningerne ved returnering fra andre lande. Venligst vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen til din returnering og angiv, om du ønsker en ombytning eller en refusion, og deklarer pakken som "returvare". 

Send derefter din bestilling retur til følgende adresse:

FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf

Tyskland / Germany
 
Hvordan får jeg mine penge tilbage? 
Så snart vi har modtaget og kontrolleret returneringen, refunderer vi dit beløb. Afhængigt af betalingsmetoden modtager du:
   
ved forudbetaling, direkte debitering og øjeblikkelig overførsel en kredit på din bankkonto
ved betaling via PayPal en kredit på din PayPal-konto. Om beløbet så bliver på din PayPal-konto til et andet køb eller flyttes tilbage til din bankkonto, kan du selv bestemme hos PayPal. Vi har ingen indflydelse på dette.
   
Refusionen sker inden for få dage efter modtagelsen af returen.